Jeg arbejder både selvstændigt med egne kunder og som freelance samt i partnerskaber. Rådgivningen omkring googleoptimering sker både til helt nye og til eksisterende websteder. Måden, resultatet fremlægges på, og omfanget vil derfor variere meget og blive skræddersyet til situationen og dine behov som kunde.
Der vil dog altid foreligge en dokumentation i form af en rapport, som der kan arbejdes videre med. Rapporten bliver ofte gennemgået på et møde også.
(Modelfoto)
Hvis der er tale om et nyt websted kan forløbet tyoisk være
Statusperioden bør mindst være seks måneder fra offentliggørelsen af webstedet. På grund af konkurrencen og søgemaskinernes løbende opdateringer af software vil det give mening at få en aftale om løbende statuscheck i en længere periode.
Hvis der er tale om et eksisterende websted, kan forløbet typisk være
Forskellen til eksempel 1 med det helt nye websted er, at min rapport kan være helt konkret og give anbefalinger side for side, når der foreligger færdige sider at tage stilling til. Et nyt websted kræver mere løbende kommunikation.
Der kan afregnes både til timepris og fastpris.
Du kan ringe og få et konkret tilbud. Prisen vil afhænge af omfanget af dit websted, og af om du får webstedet eller dele af det (teksten) lavet hos mig (eller mine partnere) eller af et bureau ude i byen, og af hvor lang en periode du ønsker at samarbejde i.
Priser, for de opgaver jeg løser, ligger typisk i området kr. 5.000-30.000.
- Det er ret billig annoncering, men høj ROI (return of investment).
Sponsorplads i kataloger og søgemaskiner, der kun når 3-6% af søgesegmentet koster 3-12.000 kr. om året.
Hvor meget vil du give for at nå de 17 gange flere (86% i Google) kunder med optimeringsydelser?
17 gange mere?
Nej, du vil da hellere give det samme og få 17 gange mere for pengene.